امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات امیر علی

شش ماهگی مبارک

1399/1/19 19:30
نویسنده : مامان
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

شش ماهگیت مبارک باشه گل پسرم🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

الهی که فدات بشه مامانت قندو عسلم ایشالا ۶۰ سالگیت رو جشن بگیریم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

به به چه قدی کشیده عسلم این لباس و شلوار رو از بازار خدیجه خاتون برات گرفتم تا عید بپوشی ولی الان اندازت بود و تا عید نرسید😂😂

چند تا از شیرین کاریاتم میذارم تا ببینی چه شیطون بلایی شدی فدات بشم من.

اینکه روروئک سوار قهاری شدی بماند هر موقع داری برای خودت توی اتاق چرخ میزنی و مامان صدات میکنه به این شکل(امیرتُلی تُجا مری)به این حالت برمیگردی یعنی که تو دیگه اسمت رو میفهمی🤩🤩🤩

اینم از لالا کردنت توی گهواره اینقد من باید شعر بخونم تا تو خواب بری تا نخونم هم خوابت نمیبره خودمم نمیدونم چی میخونم هرچی دم دستم بیاد بههر سبکی میخونم 🙈🙈🙈🙈که جدیدا هم فقط باید بغلت بخوابم وشیر بخوری تا خواب بری دیگه گهواره برات جذابیتی نداره😐😐😐😐

اینم یه نیم رخ زیبا از گل پسرم من که میمیرم واسه این عکس راستی پسرکم هرموقع میخندی طرف راست صورتت چال میشه🤗🤗🤗🤗🤗

اینم از شیطونیات موقعی که من دارم نماز میخونم همه چیز رو که نباید خورد پسرم😐😐

خوب دیگه به پایان آمد این دفتر اما..حکایت همچنان باقیست.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)