امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات امیر علی

چهار ماهگی مبارک

1398/11/13 12:03
نویسنده : مامان
450 بازدید
اشتراک گذاری

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

مبارک مبارک چهارماهگیش مبارک 

هووووووراااااااااا گل پسرم ۴ ماهش شده🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

امیرعلی جونم بالاخره ۴ ماهه شدی و من خوشحالم که ۴ ماه هرروز روی ماهت رو میدیدم  و روز به روز جلوی چشمم بزرگ میشی وتوی این چهار ماه من به خودم خیلی سختی میدادم و به خاطر دل درد نشدنت خیلی از غذاها و خوراکی ها رو نمیخوردم ولی از الان به بعد دیگه آزادم😊😊

و اما از شیرین کاریهات بگم که توی این مدت انجام میدادی.

یکی اینکه دندونات شروع کردن به کرسی رفتن وهمین باعث میشه شبا خیلی بی قراری کنی و مدام صورتت رو میخارونی وهرچی که میبینی رو داخل دهانت میکنی برا همین برات دندون گیر گرفتیم شاید یه کم دردش کم بشه

موضوع دیگه اینکه شبا خیلی غلط میزنی و یهو نصف شب میبینم جای من خوابیدی 😨

یا اینکه به حالت دمر میخوابی و چون نمیتونی برگردی به حالت اولت جیغ میزنی 😁 و منم فوری ازجام میپرم تا درستت کنم😐😐

نگاه کن آخه این چه طرز خوابیدنه پسر جان

حدود اول بهمن ماه بود که اولین کلمه دده رو گفتی و بعدازاون مدام این کلمه رو تکرار میکردی و کلی ذوق میکردی فدای اون دده گفتنات بشه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)