امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات امیر علی

آغاز زندگی امیر علی

1398/7/2 12:53
نویسنده : مامان
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام گل پسرم

بالاخره روز موعود فرا رسید و تو به این دنیا پانهادی ناگفته نماند که تو برای اومدن خیلی عجله داشتی و ۲ هفته زودتر به دنیا اومدی قرار بود ۲۲ شهریور برم بیمارستان مرتاض یزد و تو رو اونجا بدنیا بیارم ولی ۶ شهریور توی خونه حالم بد شد و رفتم بیمارستان امام جعفر صادق که با رضایت خودم مرخص شدم و شب که شد ترسیدم توی خونه باشم و باز رفتم بیمارستان تا صبح اونجا خوابیدم وصبح ساعت ۸ منو بردن برای زایمان و اتاق عمل😭😭😭

چون بیهوش کامل نبودم و از کمر به پایین منو سِر کرده بودن ۱۰ دقیقه از عمل که گذشت اولین صدای گریه تو رو شنیدم واین خیلی منو ذوق زده کرد اونقدر که اشک شوق از چشمانم جاری شد و بعد تو رو روی سینه من گذاشتن تا تماس پوستی برقرار کنیم خیلی حس خوبی بود برای اولین بار دیدن و لمس کردنت.انتظاری که ۹ ماه کشیدم وحالا اون انتظار به پایان رسیده بود.بعداز ده دقیقه آوردنت تا بهت شیر بدم 😍

ساعت تولدت ۸و۴۵ دقیقه صبح ،وزنت ۲کیلو و ۸۰۰ گرم،قدت ۴۸سانتی متر،دورسرت۳۳و دورسینه ۳۱ ونیم بود😍😍😍

 

اینم اولین عکسای تو در بیمارستان

قربون پسرم برم من😘

اینم عکسی که بیمارستان ازت گرفتن

قربووووونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)