امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات امیر علی

ویروس کرونا😥😥

1399/1/19 19:11
نویسنده : مامان
84 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی جانم سلااام

اکنون که این پست رو دارم برات مینویسم ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ روز سه شنبه هست اینو گفتم تا راجع به اتفاقات این چند وقت برات بگم.

دو سه ماه پیش بود که شنیدیم در کشور چین ویروسی اومده به نام کووید۱۹ یا همون کرونا که خیلی از مردم چین رو درگیر کرده بود و متاسفانه سرعت شیوع اون خیلی زیاد بود اکثرا کسایی رو که سن بالا داشتن یا بیماری زمینه ای داشتن رو به کام مرگ میکشوند تا اینکه اوایل اسفند ۹۸ شنیدیم این ویروس به ایران هم رسیده و اولین شهر شهر قم بود که دو نفر فوت کرده بودن کم کم این بیماری شیوع پیدا کرد و کل کشور رو درگیر کرد تا همین امروز کل آمار مبتلایان توی کشور عزیزمون ۶۰ هزار و۵۰۰ نفر وآمار فوتی ها هم ۳ هزار و۷۰۰ نفر هست ‌واین آمار روز به روز داره بالاتر میره😔😔😔

همین مساله باعث شد خیلی از زندگی ها مختل بشه خیلی از کارا به تعویق بیفته تا جایی که اواخر اسفند کل مدارس،دانشگاهها،مساجد،حسینیه ها،بازارها و خیلی جاهای دیگه تعطیل بشه وهنوز که هنوزه تعطیل هستن حتی امسال عید نوروز هم خیلی بد گذشت که در پست های بعدی بهت میگم.

خلاصه که گلم نمیدونم این ویروس و این بلا قراره تاکی گریبان گیر مردم عزیزمون باشه مرتب باید دستامون رو ضد عفونی کنیم ماسک بزنیم دستکش دستمون کنیم تا ممکنه بیرون نریم و مرتب وسایل روضد عفونی کنیم.

برای همین ما دیگه همش توی خونه هستیم و فقط چند شب یه بار یه سر میریم خونه مامانی اینا 😥ماه رمضان درپیشه اگه اینجوری پیش بره امسال ماه رمضان هم باید بشینیم توی خونه. دیگه شبهای قدر و افطاری و مسجد تعطیل.حتی حرم امامان هم تعطیل کردن حرم امام رضا و حضرت معصومه و امام زاده ها😭😭😭😭

نمیدونم والا میگن که این ویروس ساخته دست انسانه که ممکنه کار آمریکا باشه تا به خیلی از کشورها آسیب بزنه این یعنی جنگ بیولوژیک و نوعی جنگ جهانی سوم چون خیلی از کشورها رو درگیر کرده حتی خود آمریکا رو که آمار مبتلایانش الان از همه کشورها بالاتر رفته.

متاسفانه الان این ویروس فقط افراد مسن و...درگیر نمیکنه بلکه کودکان و جوانانی که هیچ مشکل زمینه ای هم ندارن درگیر میکنه و گاهی میکشه😭😭😭برای همین همه باید مراقب باشیم مخصوصا بابایی که کارش دربانکه وبیشترین خطر رو داره.

به امید اینکه دیگه برات از این حوادث تلخ ننویسم وهمیشه خبرای خوش برات داشته باشم قربونت برم الهی که هممون به سلامت از این بحران عبور کنیم آمین.🙏🙏🙏

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)